IMPLEMENTATIE, MIGRATIE & ADOPTIE.

Mygrator hanteert deze verwachte implementatie- en doorlopende ondersteuningsdiensten, altijd vlekkeloos uitgevoerd door een op maat samengesteld projectteam van Mygrator.

MAATWERK.

Professionele diensten en maatwerkontwikkelingen kunnen tegen een extra vergoeding worden aangeboden tijdens de planningsfase van een bibliotheek, in aanvulling op de implementatiediensten, of nadat uw organisatie de migratie achter de rug heeft. Elke dienst is op zichzelf staand, maar diensten kunnen ook worden gebundeld. Hieronder vindt u een lijst van wat de diensten zijn en een korte samenvatting van elke dienst.

TRAINING.

Mygrator biedt trainingen voor medewerkers aan in samenwerking met een aantal gerenommeerde trainingsbureau’s. De trainingen worden los van de overige diensten aangeschaft.

Het is belangrijk om te ontdekken wat de beste trainingsmethoden zijn voor uw organisatie. Uw omgeving zal doorlopend worden geüpdatet en aangepast, dus de training en opleiding zal ook aangepast moeten zijn om het kennisniveau van uw specialisten actueel te houden. Mygrator zal een opleidingsstructuur opzetten, passend bij uw organisatie en cultuur, zodat uw specialisten hun klanten het beste kunnen bedienen.

ON-GOING SUPPORT.

De ondersteuning door Mygrator gaat door als de migratiefase ten einde loopt. De eerste 100 dagen na de migratie zal de betrokken consultant van Mygrator uw eerste lijn van ondersteuning zijn. De consultant helpt uw organisatie te bepalen of het probleem dat wordt ondervonden een probleem is voor de ontwikkeling van de community, een hostingprobleem of een probleem met de configuratie. Hij of zij werkt er vervolgens in overleg aan om het probleem tijdig te loggen en op te lossen.

Tevens wordt ondersteunende documentatie door Mygrator opgesteld of beschikbaar gesteld namens de leverancier of community.